pyhäkoulu

Pyhäkoulu on lasten oma jumalanpalvelus, jossa opitaan tuntemaan Jumalaa Raamatun kertomusten ja leikin kautta. Pyhäkoulu järjestetään sunnuntaisin jumalanpalveluksen yhteydessä. Osallistua voi 3-vuotiaasta alkaen.

Alle 3-vuotiaat voivat olla jumalanpalveluksen aikana oman aikuisen kanssa kirkon sivusalissa kivojen lelujen parissa.

Yhteyshenkilö: Janika Erkko, puh. 040-7005949 / janika.erkko(ät)svk.fi

lastenleiri 14.-16.6.2024

kids(4).png

1.-6- luokkalaisille (v. 2012–2017 syntyneille) lapsille suunnattu kesäleiri järjestetään 14.-16.6.2024 leirikeskus Lintukodossa Pyhällössä, noin 55 km Kotkasta Lappeenrannan suuntaan. Leirillä ulkoillaan, saunotaan, uidaan, paistetaan makkaraa ja opitaan Jumalasta sekä tehdään paljon muita hauskoja juttuja yhdessä. Leirillä ohjaajina toimivat Kotkan vapaaseurakunnan vapaaehtoiset aikuiset ja isoset. Leirinjohtajana toimii lapsi- ja nuorisotyön pastori Janika Erkko.

Leirille mahtuu 25 lasta. Leiripaikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä. Leirimaksu on 30 €/lapsi. Leirimaksu sisältää ohjelman, ruoan, majoituksen sekä tapaturmavakuutuksen.

Seurakunta ei järjestä kuljetusta leirikeskukseen, vaan kyydit tulee järjestää itse.

Leirikirje lähetetään kesäkuun alussa ilmoittautumisen yhteydessä kerättyyn sähköpostiosoitteeseen. Leirikirjeestä selviää tarkempi aikataulu sekä pakkauslista.

Huomioithan, että leiri-ilmoittautuminen on sitova. Sairaustapauksissa leirimaksu palautetaan.

Mikäli hinta on esteenä leirille osallistumiseen, ota rohkeasti yhteyttä Janika Erkkoon (janika.erkko(at)svk.fi / 0407005949) niin etsimme siihen ratkaisun. Huom! Myös kaupunkien sosiaalivirastot myöntävät leiriavustuksia leireille osallistuville perheille.

Ilmoittaudu leirille tästä linkistä. Voit myös pyytää Janikalta paperisen ilmoittautumislomakkeen.