Operaatio joulun lapsi 2023

Operaatio Joulun Lapsi tavoittaa tänäkin vuonna kymmenettuhannet Euroopan vähävaraisimmista lapsista kenkälaatikkolahjoilla ja sanomalla Jeesuksesta. Voit osallistua pakkaamalla oman lahjasi ja palauttamalla sen meille palautuspisteeseen.

1. Nouda kenkälaatikkoaihio. Meiltä saat aihioita kirkolta, toimistolta ja Mariankulman kahvilasta.

2. Pakkaa laatikko täyteen lasta ilahduttavia lahjoja. Tee paketti tytölle tai pojalle. Valitse ikäryhmä: 2-4, 5-9 tai 10-14. Kaiken tavaran tulee olla uutta ja ehjää.

3. Rukoile lapsen puolesta, joka vastaanottaa lahjasi.

4. Tee lahjoitus, jolla katetaan pakettien kuljetuskustannukset ja muut kulut. Suositeltava lahjoitus yhtä pakettia kohden on 5 euroa.

5. Palauta kenkälaatikkolahjasi meille palautuspisteeseen Mariankulman kahvilaan viikolla 46. Toimitamme lahjasi Patmos Lähetyssäätiölle, joka jakaa lahjat Euroopan lapsille yhdessä paikallisseurakuntien kanssa.

Palautuspiste auki Mariankulman kahvilassa (Mariankatu 18):

Ti-to 14.-16.11. klo 10-14.

Operaatio Joulun Lapsi on osa Patmos Lähetyssäätiön toimintaa. Katso lisätietoja www.joulunlapsi.fi